Monday, December 13, 2010

Dia Syurga Di Hatiku

LoViNg yOu NeVeR eNd
Hallo...Hallo...Hallo...
hihihihi : )
sekarang ni cite pasal "story love" plak
kat bawah ni gambar boyfriend & aku
yang aku dah repair cantek2


tanggal 2 Februari 2008 memang tarikh yang aku tak boleh lupa.
Coz first time aku kenal dia,lebih kurang anivessary ler..
hurm...nk kata hensem tu..bolehlah..coz muka ala-ala chinese gitu..hihihi
aku dah lama kenal dia...klu nak diingat msa aku kenal dia dulu
punya la susah dia nak tackle aku.coz aku susah nak lupakan ex aku time tu..
Tapi,lama-lama aku boleh terima dia.Entah time mana aku boleh jatuh sayang dekat dia.
Mungkin sebab sikap dia yang penyabar dengan perangai aku yang banyak songeh aku ni kot...
huhuhu...jahatkan aku ni???
Masa mula2 aku jumpa dia..dia diam je..Biasalah,first time jumpa still malu-malu lagi.
nasib baik time tu aku bawa kawan baik aku Aqma untuk temankan aku,
dia plak bawa kawan baik dia Aiman untuk temankan dia.
si Aiman ni plak mulut dia memang tak boleh berhenti...
asyik duk pok pek pok pek...blablablablablablablablablabla
bingit telinga aku...dia plak senyum2 pandang aku..hihihi...aku senyumla balik.
at the same time,aku dapat hadiah dari dia...nak thu hadiah apa?
hihihihi...ada ler..!!
 but you are so sweet syg...
Lama-lama aku dengan dia makin rapat...banyak benda yang aku dah tahu pasal diri dia..
very caring,loving,patient and responsible with all thing he do....
kitorg pun cam banyak persamaan jugak...hehehe
klu tak caye tgk nama kitorg ler...
Izzat & Izzati
Alhamdulillah...hubungan kami dapat restu daripda keluarga masing2..
 Aku terima dia seadanya,baik buruk sikap dia pun aku terima.
sebab cinta tak kenal harta dan rupa paras...
dan satu hal yang paling aku takut dalam hidup aku adalah
kehilangan teman hidup seperti dia...
Dia yang terbaik di hati aku...dah tak ada yang lain dapat menggantikan dia di hati aku.
Dia syurga aku setelah dia bergelar suami aku kelak..
kerana syurga seorang isteri terletak bawah tapak kaki suami..

itu la sedikit sebanyak "love story" aku yang aku boleh share
 apa2 pun doakan kitorg yerk...!!! '-'


No comments:

Post a Comment